'

FriIIIIday

Ellen kom till mig innan som jag skrev i förra inlägget. tog med vovven & köpte milkshake och sen till osudden, mys! var ute och åkte tills älsklingen slutade, han bad mig packa väskan & ta med mig ut på någon överraskning men blev inte så tillslut. fick iallafall reda på att vi skulle åkt till Stockholm men hans syster svarade inte så blev inte så. var verkligen skitmysigt förra gången vi var där!:) har åkt runt hela kvällen typ, åt Kinamat innan med Ellen, älsklingen & Tommy, mums! ligger just nu i bilen vid bredasten, håller på att dö av huvudvärk, vill bara hem & sova :( och har haft hela kvällen, orkar inte! har varit en bra dag i övrigt :) ska åka en sväng till & jag ligger gött här bak, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback