'

Föräldrarkväll

Haft fullt upp hela dagen! För en gångs skull en rättså bra dag. Började med att jag blev väckt av älsklingen och fick frukost på sängen,så mys! :* sen åkte älsklingen till jobbet & Evelina kom till mig, min fina ängel! Hon stannade hos mig till halv två sen började jag kl' 14 & skulle hämta saran och Michelle men blev kaos så slutade med att Anton fick åka från jobbet och köra mig till skolan, min gulliga prick! Hade ju föräldrarkväll idag & det gick super. Gick till körskolan på teorikurs från fyra till sex och sen tillbaka till köket. Anton hämtade mig för en stund sen o nu ska vi till max och träffa lite folk. Haft en mycke trevlig kväll pusshej så länge :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback