'

Cozy night

La mig precis i sängen, mätt & nyduschad. så gött. Anton står i duschen just nu så väntar på min mysis! han ska nog bränna lite låtar ikväll innan han somnar. älska att vara i hans närhet, de bästa som finns. var hos Adam innan på möte, va verkligen fullt hus :)! är skit trött så lär somna när som & imorgon blir det restaurangen i skolan. hörs imorgon puss!

du är det bästa som har hänt mig, min finaste stjärna. utan dig finns jag inte hjärtat, jag älskar dig mer än hur många människor de finns på jorden. du gör mig så lycklig, all kärlek till dig min underbara pojke! ♥



Kommentarer
Anton <3 säger:

Älskar dig så mkt mer min fina skatt!<3333 du är världens bästa och jag är så glad att du är min'!<333

2013-03-04 | 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback