'

Bästa vänner oavsett vad!

Det finns en i hela världen som alltid finns där för mig, oavsett vad. Vi båda har växt upp & gått sin egen väg men alltid finns du där. Vi fanns för varandra glad som ledsen, natt som dag. Var du ledsen kom jag till dig & likaså du till mig. Det som är så underbart är att även fast vi inte träffats på länge känns det som igår. Så många gånger jag saknat att bara få falla ner till botten och veta att du hjälper mig upp. Allt vårat jävelskap när vi var mindre haha, oförglömliga minnen men absolut dom bästa! Kommer fortfarande ihåg vårat hemliga språk som bara vi kan hihi. Skulle kunna skriva en hel bok om oss, helt sjukt! Min lilla ängel från ovan. Skulle aldrig låta något hända dig & det vet du. Hoppas vi ses snart, du är bäst! 
Jag älskar dig bässstie, ellü 82 sh! ♥♥
 


Kommentarer
natta säger:

love u bff! vi är oslagbara. saknar vår tid<3<3

2013-03-12 | 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback