'

Snowboard

Hej på er! Har fnatt här i stugan haha, bråk om vem som ska få toan först haha dör!! Kom hit runt 9, hämtade ut liftkorten och utrustningen :) Tog mig ner för backen med snowboarden till och med första åket. Lärde mig svänga åt båda hållen och åka, tuff tjej! Ramlade på röven hela tiden så ja knappt kunde sitta, skit ont i svanskotan, även blå knän. Men sista stunden gick det bra,jag lär mig :) Ska ta skidorna imorgon på morgonen så jag åker svarta backar, så slipper dom Andra få så tråkigt o vänta på mig hehe :) Vågade iallafall åka röd backe men brädan! Har åkt hela dagen, fick tillgång till stugan vid 16, handlade, duschade & haft en mysig kväll med god mat, kortspel och massa skratt. Trodde inte klockan var såhär mke så måste absolut sova nu, ska vara ute imorgon vid9. haft en fin dag iallafall förutom att det är snöstorm nu. Vi hörs imorgon, puss!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback