'

Onsdagsmys, puss på er!

hej på er! nu har jag tid att blogga, bättre sent än aldrig ;) skolan var okej, var i köket & åt goe mat bara, kött potatisklyftor & Bea, mums! Såg att Anton hade slängt in ett inlägg innan haha, vackert. tur man inte ser bilden :d efter skolan hämtade älsklingen mig, duschade o kröp ner i sängen o vilade, mysigt! Även ätit Goa nudlar med kyckling, kokosmjölk & grön curry, yummie. fixat mitt rum lite också, hängt upp min lampa & satt ihop min byrå, MALMEN. ska fortsätta imorgon för gav upp innan, är så trött. åkte hem till Anton vid 22 & hämtade hans jobbakläder, svängde förbi skrevet & träffade Adam och några. Nu är vi tillbaka hos mig o har krypit ner i sängen, så mysigt bredvid mitt hjärta! Kommer vara jobbigt då du ska sova hemma hos dig o jag hos mig, kanske bara en Natt, men kommer kännas som en evighet haha :( ska skaffa större säng också haha, inte så skönt att sova i min lilla :) bilder kommer upp på rummet när det är helt klart. Ska nana nu & mysa med min finaste stjärna. Puss & godnatt!<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback