'

Nyår - bilder

hej! min uppdatering har verkligen sugit idag men har inte orkat fixa bilder eller skrivit. så slängde bara ihop lite bilder från mobilen, har mer på kameran! hade mysig kväll med Adam, Ellen & Anton först, åt och så. sen åkte ut en runda, sjöng singstar, festade,körde ut min bror och Emma till Ljungby, fest hos eddie. vid tolvslaget var vi nere på stan och sköt värsta bomben, finns på bild nedanför, den största och fina "färgbomben" på himlen var Anton & Adams haha! hoppade även på min älskling så han fick min nyårskyss, även en bamse födelsedagspuss :* sen blev kvällen kaos, orkar inte ta upp det här. få se hur allt löser sig. hämtade Joakim och Emma i Ljungby runt 3, kom hem och dog lite sen somnade tillslut haha. man mår ju som man förtjänar när man vaknar iallafall :) tack alla för min nyår, bra början iallafall!



1 Januari
Älsklingen blev ju ett år äldre vid tolvslaget. Tiden går så himla snabbt alltså, helt sjuk. Vet att du kommer läsa detta så vill bara säga att jag älskar dig mest i hela universum. Du är den bästa på jorden, jag är så lycklig med dig. Överlägset den lyckligaste tjejen på jorden. Utan dig finns jag inte, är överlycklig att jag har dig & hoppas du hade en bra födelsedag. Mitt fina hjärta!!<3<3


Måste sova nu för ska upp i tid imorgon, packa och fixa lite. Vid 14 lämnar vi Värnamo & åker uppåt i landet, ska övernatta i Vansbro. På torsdag åker vi vidare 20mil till Idre, få gå upp tidigt så vi är där redan vid 8. Åker skidor & snowboard hela dagen & ha det skitgött i några dagar. Uppdateringen kommer nog vara lite seg, men slänger in fullt med bilder iallafall. Hoppas ni med få en bra start på året. Puss & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback