'

Nattinattt

Helloj! Har precis krypit ner i min nybäddade STOORA säng bredvid älsklingen! Äntligen fått min 1.20 säng. :D har varit rätt jobbigt att trängas i min lilla 90 säng i 2 veckor bredvid Anton haha men ändå mysigt :d slipper nu vakna av att jag ligger på golvet iallafall haha typ, aweesome! har inte så mke Att säga om dagen, var vid Bilprovningen innan med Ellen & fläppbusen & träffade lite folk! Drog hem runt halv åtta o nu blir det mys på hög nivå kan jag lova. Känner mig inte riktigt frisk heller, så varm med ändå fryser & hela mitt face är rött, ska bli så skööönt att sova alltså. Imorgon blir det lång dag i skolan, uppdaterar väl någon gång under dagen förmodligen. Nä nu ska jag pussa mitt hjärta tills han somnar :) höörs! Puss & Gonatt på er! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback