'

MISS THE SUN! ¤

hhhej på er! ligger i sängen nyduschad & älsklingen kom precis hem från jobbet. första dagen på praktiken idag & det gick bra, gjort smörgåstårtor & räkmackor hela dagen typ :) slutade vid 16 & träffade ellen som väntade på bussen när ja var påväg till elgiganten. gick direkt efter & pussades med min pojke som jobbade :* myys! var så otroligt kallt i köket så har frusit hela dagen, var 15 grader. plus när jag gick hem frös jag som en gris. så hoppade in i duschen och satt där ett bra tag med full värme på när jag kom hem! på tal om värme, så skulle vi åkt till egypten i februari men blir inte så, utan vi åker garanterat på påsklovet istället, då det har blivit lite varmare i vattnet osv. GÖTT! :D få se om det blir egypten eller vart det blir :) ska kolla resor nu med mitt hjärta & bara mysa hela kvällen. pusss! ♥
 
SNART TILLBAKA I VÄRMEN! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback