'

JÖNKÖPING MED VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

godmorgon på er! förlåt att jag inte skrev igår men somnade sedan vid 22 haha. spelade kort & lagade god mat med älsklingen & Ellen, efter maten blev alla skit trötta och la oss bara för att vila men slutade med att jag vaknade vid tolv och gjorde mig klar för sängen o kröp ner haha. vaknade idag vid 6 av att alla va uppe på toa, pratade i telefon osv haha knäpp :d Ellen drog hem efter 9 typ för hon har fått magsjukan eller någon skit, och hon åker till Idre inatt, krya på dig gumman & ha så roligt<3! Anton är på jobbet & jag och mamma är snart i Jönköping. blir en liten shoppingrunda idag :) ikväll har jag en överraskning för mitt hjärta, så skriver inte ut vad som händer ikväll eftersom han kommer läsa ;) uppdaterar mer sedan & visar om jag får med mig något nytt klädesplagg hem. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback