'

IT'S HARD TO FORGET SOMEONE WHO GAVE YOU SO MUCH TO REMEMBER.

Hellllu agaiiiin :) Var ute innan med älsklingen, träffade SaGa, Amanda, Adauuum, Voitan & Robin. Åkte runt och lite så, var på citygross. Köpte mjölk & semla som vi nu mumsat i oss, eller faktiskt bara en halv var hihi ;) Ska göra mig klar för sängen och sova som en stooock! Med denna huvudvärken så kommer jag slockna direkt, hoppas jag iallafall! :( Imorgon slutar jag praktiken vid 11 för ska till JB eftersom Saga ska klippa mig, wiiie äntligen :d Fååå se hur det slutar, bild kommer upp efteråt. Skönt med en tidig dag, till skillnad från torsdag så kommer jag få vara där heeela kvällen typ, bara för det är kundkväll :( Sååå välkomna från 15-20! Höörs mer imorgon. Sov så gott. Puss på er!
 
Tumblr_lvysjmunla1qm58blo1_400_large

Kommentarer
♫♪ sandra T säger:

åhh semlor :D

2013-01-24 | 15:26:22
Bloggadress: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback