'

GODNATT PÅ ER ALLA!

Halloj! Har precis borstat gaddarna & är klar för sängen. Ska strax krypa ner bredvid mitt hjärta. Han sover ALLTID här, de bästa! Kollade på postkodslotteriet innan här i Värnamo, såg även dom som sjunger dansa pausa. stod ute o frös i två timmar, så onödigt att se folk som vinner miljoner, dessutom sådana som inte ens behöver det, orättvist! åkte sen och lämnade av butte och träffade klot ute lite. köpte pizza påväg hem till Anton & spelade bingolotto och hade mysigt men råkade självklart somna xd börjar fundera varför jag somna hela tiden haha. kom precis hem till mig och ska nana så jag är utvilad tills imorgon då jag har praktik. ska vara på kvantum i köket tillsammans med min gamla kocklärare chrille, äntligen! oj nu tickar klockan iväg, måste sova. hörs imorgon. puss & godnatt! <3





Kommentarer
m säger:

sv: säg till knurre att den kostar 175! ;) <3

2013-01-21 | 18:25:11
Bloggadress: http://miinabrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback