'

DON'T BE AFRAID TO MOVE ON AND START A NEW CHAPTER.

Hallllo på er! Slutade vid 11 idag & drog hem och duschade, sen körde älsklingen mig till Saga som klippte mig. Klippte igenom det rejält nu eftersom det var jätteslitet, måste klippa mig oftare! blir så kort annars..som alltid :( Var inne på JC en snabbis också innan & fick med mig 2 stickade tröjor hem, billigt & bra. Ligger i sängen & dega för tillfället med datan och vääntar på att baby ska sluta jobbet. Blir nog en myskväll.Kvällarna bara försvinner & sen är det sovdax igen, såå tråkigt. Gött med helg snart iallafall. Höörs lite senare! PUSS ♥
 
 
Har samma hårfärg bara att det ser helt fuckat ut pga ljuset xd.
 
Svart & beige mysig tröja på JC 87:-/st
 
 

Kommentarer
Minip0pEn säger:

Men hahah, ofta dom kostade så lite nu?.....

2013-01-23 | 19:29:25
Bloggadress: http://miinabrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback