'

you're my light in the dark

nu är jag hemma från en mysig kväll ute & hos älsklingen. har varit hundvakt tidigare idag som ni kanske läst & städat min rum som var som ett bombnedslag..bilder kommer! var på bredasten och köpte mjölk nu på hemvägen bara. tog vilodag idag så åkte ut när älsklingen kom eftersom Alle skulle köpa delar från Antons gamla bil. så om ni behöver Volvo-delar, hör av er :d sen drog vi in & klippte Anton & duschade, mys! så nu ligger jag och myser i min nybäddade säng, älska känslan med rena lakan, bästa som finns :D ska kolla på lite resor nu tillsammans med min andra halva, sen sova supergott tillsammans! jag är såååå lycklig. sov så gott! puss :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback