'

Svar från frågestunden!

Tänkte att jag kunde passa på att svara på dom frågorna jag fick. Har ändå inget för mig, ligger bara i sängen & har ont i magen medans Älsklingen är hos Adam. Träffade Evelina en runda innan, mys! Anton kommer nog hem snart så vi kan äta lite. Blir en chill dag idag med & dags för skola imorgon då antibiotikan har hjälpt lite. Ikväll kommer en snubbe & kollar på tvålkoppen så vi få se om Anton blir utan bil i några dagar eller inte, meer motion! hihi. Höörs! 
 
 
Varför valde du hotell resturang? är de kul? 
Sv: Jag valde den linjen för jag gillar att laga mat haha rätt självklart svar. Tycker det är skitkul men kommer bli sååå mke roligare när man slutat & söker något roligt jobb.

Hur gamal är din killle hur träffades ni? 
Sv: Tycker inte åldern spelar någon roll. Vi älskar varandra & det är de som är de viktiga, kärleken har inga gränser! Vi träffades ute bland kompisgänget tror jag. Han la till mig på facebook & vi smsade oavbrutet. Sen blev det som de blev. Vi åkte till Halmstad tillsammans i April, sen blev vi tillsammans 15 Augusti efter några månaders tjat haha :d. Lyckligast i världen! Älska dig mest bebbii ♥
 
Går du andra året eller sista året? 
Sv: Jag går i 2:an, alltså andra året.
 
cola/fanta - Förut tyckte jag nog Cola var godast men nu dricker jag inte läsk plus cola är för söt. Föredrar fanta isf. 
 
frukt/grönsaker - Älskar både frukt & grönsaker haha. Beroende på vilka grönsaker, men.. väljer nog frukt.
 
mysa/festa - Även detta var ett svårt val, men lutar nog åt att mysa. Festa är också kul, tillsammans med sådana som man gillar. Men eftersom Anton inte dricker så blir det aldrig att festa typ. Händer någongång då & då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback