'

Sjuk :(

hej på er! förlåt för dålig uppdatering men har inte haft orken att blogga. började med att jag stannade hemma från skolan pga min mage. gick till vårdcentralen vid 11.30 & tog prov om jag hade urinvägsinfektion, självklart har jag det! har äntligen fått antibiotika för det, rätt jävla jobbigt att vara kissnödig hela hela tiden & när du väl gå på toa så gråter man nästan så ont de gör, svider i hela magen :( så har varit sängliggandes hela dagen. runt 17 tog jag vovvarna med mig & mötte evelina, sen hem till mig. hade aska medans Joakim var & tränade. runt halv sju när älsklingen kom hem stack vi till gymmet. orkade egentligen inte gå dit & vara sjuk..men gick bara på löpbandet i lugnt tempo, höll på att kissa ner mig, känns så iallafall. hoppas medicinen hjälper snart! har precis duschat, ätit hemmagjord räksallad & nu en mumsig jordgubbssmoothie eftersom hela frysen är full av jordgubbar som vi frös ner i somras, gott! har nyligen krypit ner i sängen bredvid min kärlek & ska njuta av kvällen. går inte till skolan imorgon heller, inte så smidigt att vara i köket där man står upp hela tiden, och vara nödig hehe :( så skönt att älsklingen är ledig imorgon och kan ta hand om mig. vet inte vad vi ska göra, finns inte så mke jag kan göra, vill helst inte åka hemifrån men vi få se! oj va långt detta inlägget blev haha oups! dags att nana..om jag nu kan. kommer väl vara uppe 15 gånger på toa av att kroppen inbillar sig. sov så gott, puss!
ni får inte glömma frågestunden, svara imorgon kväll på frågorna så passa på att fråga! :*



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback