'

nana kuddetajm, mys!

hellu! haft en amazing kväll med mycke träning & kompishäng. jag och Anton hade tävling på gymmet vem som gjorde mest kalorier och vi båda fick damp haha, slutade med att vi åkte hem med 720 kalorier mindre i kroppen, gött! efter träning drog vi vill skrevet & träffade lite folk, bland annat min ängel ini. :) kärlek till er min fina vänner! va där ett tag, bara pratade & så. hemskt va omogna människor de finns där ute alltså, väx upp någon gång, då kan ni komma tillbaka :) I love haters! fixade lite fruktsallad när vi kom hem och så, precis duschat & krupit ner i sängen med mitt hjärta, bästa känslan helt klart! ska nana nu då jag har en lång och fet sovmorgon att se fram emot, börjar vid 14 & har bara en lektion, goe dag! hörs imorgon eller nåt, puss & smek!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback