'

mys med min pojk

sådär ja! ligger nermyst i sängen med filtar, ljus, frukt & grädde. haft en superfin & underbar dag med personer jag verkligen tycker om. även överraskat älsklingen hela dagen, blir min tur imorgon eftersom jag inte vet va han ska hitta på :) haha orkar inte, hade ett ljus i mitt fönster & skulle sätta Antons mobil på laddning men självklart lägger jag toffsen i ljuset och märker inget, mer än att de låter lite haha, tur älsklingens ögon är öppna så han såg, annars hade jag varit flintis nu, snyggt?! :D ska hämta massageolja nu & Massera honom som han alltid tjatar om. bra avslut på denna fina dagen. jag älskar dig mest min prins, hoppas du vet det. du är världens bästa, min fina skatt, mitt hjärta, mitt allt. Glad alla hjärtans dag ännu en gång! Puss & natti :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback