'

I MISS YOU

ligger i sängen som vanligt & väntar på att älsklingen ska sluta jobbet så vi kan dra till gymmet, ääälskar det! började 8 i morse som vanligt på praktiken, men ville bara ligga kvar i sängen hela dagen. hade en sån otoligt mysig morgon. vaknade av att anton pussade på mig & kramade mig hårt, viskade i mitt öra "jag älskar dig"..de bästa som finns med andra ord! han hoppade till o med över gympasset på morgonen idag bara för att få pussas lite extra :* kan inte beskriva med ord hur mke jag älskar den pojken! när han slutat ska vi direkt till gymmet, höörs lite senare!
 
mitt lilla snömonster, min ögonsten ♥

Kommentarer
anton<33 säger:

Kan inte beskriva hur mkt jag älskar dig! Du är de bästa som finns! Nu ska jag krypa ner och pussa dig Godnatt:D fast de vet du inte för du sover ju redan!:D love u honey<33333

2013-02-06 | 23:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback