'

Kärlek till er!

Hej på er! Tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg. Är så sugen på att ge ut min andra blogg som ja håller uppdaterad men ändå inte, inte alla som ska läsa den vilket gör det lite jobbigt om jag länka den här. Men ändå tråkigt eftersom alla läsare här fortfarande kollar in och håller statistiken uppe här på lliefling. Få se hur jag gör, om jag ska länka den här eller inte. Beslutsångest haha. Hoppas ni ha det bra iallafall :) Hör av er till om ni vill ha den andra länken. Puss! 
 
 
 
 

Kommentarer
Caroline säger:

Ååh jag skulle jättegärna vilja ha länken till din blogg! Försöker gå ner i vikt just nu så det skulle vara trevligt att ha någonstans och läsa för att få tips :)

2013-12-07 | 17:50:25
Bloggadress: http://bojerydsflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback