'

MÅNDAG

godmorgon på er! haft en toppen helg men riktigt dålig uppdatering. har verkligen inte orkat, när jag inte jobbat har jag vilat för varit helt kass. förkylningen är inte över för den öre. och nu när febern är borta så har jag nog fått öroninflammation istället, tappat rösten och sån jävla jobbig hosta. har så chill schema i skolan så ska ha praktik varje måndag och ska vara på kvantum men blev att vara hemma idag, fick ledigt av mentorn, inte så smart att laga mat och hosta ner maten osv. plus ledig imorgon, jag bara gliiiiider haha! vaknade vi 7 av att älsklingen skulle jobba så har varit uppe sen dess. men ska lägga mig och sova lite innan jag ska till sjukhuset. pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback