'

Söndag

har inte hunnit skriva idag faktiskt, inte orkar heller haha för är aldrig hemma & bloggappen suger. började med att sova bort hela förmiddagen sen god frukost med ägg. :) sen åkte vi hem till Anton & hämtade lite shorts och sånt. han satte sig i gjorde musik & jag somnade ytterliggare en stund. duschade hos honom också & helt plötsligt va klockan 18, vet inte va hela dagen tog vägen. drog iallafall hem och åt fläskpannkaka, mums! sen nu ikväll har vi varit hos Joel & hämtat Antons nyckel som han hade tappat, träffat folk & haft roligt u stan sista kvällen innan vi åker. börjar få lite smått panik så morgondagen är full av saker vi ska hinna med. längtar snart ihjäl mig med tanke på att farmor & farfar är i Thailand sen en vecka tillbaka, & min bror & Emma landade precis i Phuket,Thailand och jag o älsklingen åker till Malmö Airport om precis ett dygn, så jävla gött! ska sova nu och ska blogga mycket mer imorgon, lovar. nattinatt puss!


lägger in alla bilder från dom senaste dagarna imorgon, tar sån tid från mobilen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback