'

Friiiiiday!

Gokväll! Igår var det bilträff som jag skrev förut & blev även race. Rätt lyckat för att vara race mitt i veckan. Träffade även min fina Sara! Körde hem Sammy runt 22 & sen hem till Värnamo. Avslutade kvällen på Max med gänget & spelade X-box haha. Hade en lektion idag på morgonen, sen träffade jag Ellen och lånade hennes bil hem eftersom det regnade. Köpte med mig jordgubbar & nybakade frallor med mig hem. Somnade även en stund, sen tillbaka till skolan vid halv ett och hade idrott. Körde Sara till stationen, hem & duschade och sen hämtade båten i skolan & vi gick ner på stan & fixade lite presenter :) Gick även på stan med Evelina en sväng. Har spenderat kvällen hemma medans Anton var ute. Den tråkigaste kvällen på länge..Ser fram emot morgondagen. Pusss!  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback