'

1 år sen - Jag älskar dig!

Godmorgon! Ville bara säga att jag älskar min prins så himla mycket. För exakt ett år sen var vi påväg hem från halmstad nu. Idag är det exakt ett år sen han kysste mig första gången. Kunde inte blivit så mycket bättre än såhär.Trots alla som försökte förstöra det fina vi byggde på, dom som fortfarande inte kan acceptera att vi är tillsammans. ;) In your face! Vi klara allt för vi är starkast tillsammans. Vi har det bäst, du & jag mot världen! ♥
 
Ska gå upp & äta frukost nu sen ska vi packa, skriva ut saker till resan, städa, plugga, osv. Har en del sakner jag ska hinna med idag & inatt drar vi till malmö airport & flyger mot Egypten 7 imorgon. Hörs mer sen. Puss! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback