'

03.49

halloj! fråga mig inte va jag gör vaken nu hehe mitt i natten. var i Växjö innan med älsklingen, Ellen & Adam. Anton köpte sin efterlängtade 'billiga' synt haha ;) & vi åt på subway. har varit ute med wsr ikväll sen drog jag båt o Anton hem till honom. Ellen drog hem runt tolv och vi somnade i soffan medans synten installerades på datan. vaknade vid halv tre och visste knappt vart vi va. bestämde oss för att sova här inatt. inte nödvändigt att åka hem till mig :) Anton sitter iallafall och testa alla ljuden han kan hitta, bra nattunderhållning haha. ska försöka sova nu så man orka gå upp imorgon. om jag ens kan sova med denna förkylningen. nattinatt på er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback