'

WEEKEND

 
 


halllå :) haft en fin helg med mina fina underbaringar!
i fredags var jag på bio, sen ute i värnamo & rejsade.
i lördags åkte jag in till stan tidigt, till anton där asmir var också.
roligt att träffa den filuren som numera bor i stockholm. :)
tvättade & städade antons bil med alla folken, var väl 9 bilar vid
ST1 när anton skulle tvätta bilen, så mysigt!
runt 16-tiden kom en kille från gävle ner hit & skulle byta
bil med anton, lillle bettan. och anton gjorde det så nu har
han en annan ny fin bil & R borta :( var ute hela lördagen med & rejsade.
mina rejspojkar är bättre än bäst ;) 
vaknade rätt tidigt idag & åt mysig frukost. sen till jobbet i några timmar.
efter det hämtade anton mig & han fick tårta som jag fick med
mig från jobbet. gottigottgott! mysig helg tycker jag allt. 
borde kanske sova men vill inte, inte utan dig!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback