'

osa ♥ ini

Hej min fina vän!
Vill bara säga att du betyder otroligt mycket för mig och att utan dig i mitt liv skulle allt vara svart och konstigt.
Du är den som alltid finns där vid min sida, du är som en ängel från ovan, min kusin, min allra bästa vän, mitt allt. 
Jag har inte det så speciellt bra nu men du är den som alltid är där och försöker få en på bättre tankar, ibland funkar det och ibland går det åt skogen, men det är väl så livet är antar jag, ibland önskar jag att allt var som förr.
Jag önskar att allt var så bra som innan och allt var toppen, men då hade jag inte haft min underbara pojkvän som jag har idag, och det vore en katastrof utan han, utan våra fina vänner så hade livet inte varit som det ska vara.
Man ska njuta av livet och ta vara på det man har, som sagt, you only live once, och det stämmer, man lever bara en gång och det livet ska man ta vara på, man ska göra det till ett underbart liv, ett som man aldrig kommer ångra.
Som du kanske förstår så är jag helt förvirrad av allt och alla, men jag försöker för varje dag som går att vara lugn. Jag har haft det bättre, och detta ska bli bra någon gång, men jag önskar att allt var som förr..men nu måste denna texten få ett slut, så du ska veta att du alltid kommer finnas i mitt hjärta, vad som än händer.
Du är guldvärd
 




 
L O V E    Y O U   M Y   A N G E L
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback