'

MIN FINA HELG, ÄLSKAR ER ALLA !

dålig uppdatering i helgen häär ja! mysig helg ♥
fredags slutade jag vid 14 & vid 18 drog vi på förfest.
var där i någon timme, sen kom anton & vi åkte till halmstad.
var på bilträff resten av kvällen & kom hem runt 1. 
 


lördagen spenderade jag med min båt & alla andra fina människor.
ellen kom in till värnamo innan 17 & sen åkte vi och tvättade bilen & 
sen drog vi till växjö. jag & anton svängde in i horda till mattias eftersom
bilens batteri dog. sen följde han också med till växjö :) det sög så vi
åkte tillbaka till värnamo & gjorde ett race där istället. drog hem runt 2.
 


idag, söndag har jag inte gjort någonting. båten sov hos mig inatt.
vaknade runt 9 och åt frukost sen drog ellen till jobbet & jag somnade om.
sov till halv 1. vid 15 åkte jag & mammi ut till joakim, emma & ted i åminne där
farmor & farfar också va. fikade & hade mysigt. åkte hem runt 18.
precis kollat på xfactor & nu spårlöst. pussss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback