'

kebaaab pizza

hallå på er! hade en mysig bra fredag igår.
kollade på lägenheten i värnamo vid kl 17. såå om 1 månad bor jag i värnamo. 
åkte hem igen & sen runt halv sju tiden kom ellen till mig, vi åkte direkt till stan.
åt först pizza sen åkte runt överallt & ingenstans :) träffade andreas, anton & victor.
sen drog vi till skrevet och träffade raffe, basse, anton & alla andra knäppa folk.
var i stan till halv ett, sen drog jag & bååten hem. påväg hem blev vi omkörd av polisbilar.
på voxtorps kyrkogård var 3 personer, förmodligen poliser med ficklampor & bländade oss när vi körde.
var verkligen skit obehagligt. polisbilar med blåljus överallt. sedan i morse läste jag att
det hade varit inbrott i Bor på en industri och tjuvarna försökte sno mässing.läskigt faktiskt!
vet inte vad som händer ikväll, men ni få ha det såå bra, pusss! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback