'

goodmorning sunday

godmorgon mina solstrålar! hoppas ni sovit gott :) vaknade för en stund sen och ligger under det varma täcket och vill bara somna om. wish you were here. den bästa morgonen är att vakna och se att man fått ett sött morgonsms, love it! idag ska jag försöka göra allt det jag inte hunnit i helgen, bland annat plugga till prov, packa ner ännu ner i flyttkartonger, ut och springa en skön och frisk megarunda :) sen kanske in till värnamo en sväng! om 4 dagar flyttar jag, mamma & Xantho och om ungefär en månad blir det turkland, happy girl! fin och lovande söndag! dags att gå upp, det luktar nybakad bröd, kan knappast bli en bättre morgon, fast jo! ;) puss så länge!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback