'

inatt är jag din!

hhhhaloj! haft ännu en bra dag :) efter frukosten träffade jag anton & adam. sen kom maaaassa andra också, stod vid JB ett bra tag eftersom antons bil inte var som den skulle. tillslut åkte vi hem till olofssson & dom hissade upp bilen och kollade medans jag och adam satt och kollade på haha, åkte liten runda i skogen också, sen hem till adam och lämnade honom så han kunde ta sin bil medans jag & anton lämnade antons bil. åkte till bella italia eftersom dom skulle äta pizza :) träffade även evelina utanför där en sväng innan hon åkte till internatet, min bästa tjej! efter det släppte anton & adam av mig hemma hos mig. såg lite på x-factor & nu ska jag plugga lite innan mina ögon stängs igen. tack för idag fina folket! jag älskar dig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback