'

21 september 1995

hejj :) igår hade jag en underbart fin födelsedag! blev firad i skolan med tårta som vi åt på idrottslektion, myspys! efter skolan var der planerat att jag skulle vara med ellen & alla andra folken men blev helt ändrat eftersom båten var sjuk, kyra på dig! och lilla raffe är i grekland så fanns inte så andra många sett att fira på. istället var jag hemma en stund efter skolan och umgicks med mamma. runt halv sju hämtade anton mig, vi handlade lite & sen lagade födelsedagsmiddag haha :) var meningen att vi skulle ut men jag var hur trött som helst så somnade i 3 timmar eller något. kom hem runt halv tre inatt. tack för en fin födelsedag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback