'

världens mysigaste fredag!

hhhej på er! kom hem för en liten stund sen & har precis krypit ner i sängen, dömysigt! mysigare kväll jag har haft idag får man leta efter! åkte till hemmakväll & hyrde 2 filmer, sen fixade dricka och chips. drog hem till Anton och bäddade ner oss i soffan med täcke och sånt mysigt (a) efter första filmen blev jag jättetrött så la mig i sängen och somnade, även Anton. sen låg Adam i soffan & snarkade så Ellen fick kolla på sista filmen själv. men kom fram till att vi redan hade sett filmen förut haha. sov någon timme & vaknade av att Ellen kastade kuddar på oss, så vi klev upp och körde hem henne. så sjukt mysig kväll med mina finingar! ni är förjävla bra, puss på er! :* ska försöka sova nu för imorgon blir det Ikea och fixa lite saker till rummet. godnatt på er! :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback