'

torsdagsmys med bästa! ♥

hej på er! kom hem för ett litet tag sen, haft en mysig kväll med pojkarna. adam & anton hämtade mig innan så drog vi hem till anton & hade myys. sen vid halv sju drog vi till biltema & åkte runt lite & träffade tommy. sen släppte adam av mig & anton hemma hos anton :) myspys! efter det drog jag & fjantån hem till mig en stund, handlade & åkte till adam en snabbis. sen drog jag & fjantån hem till honom och gjorde goooa baguetter & åt lite och kollade på TV, mysigt värre! ;) hoppas ni med haft en sånhär fin dag hehe. är sååå lycklig så det inte är sant alltså :') och ännu lyckligare blir jag, för varje dag som går.. gaaah :D pussss (a)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback