'

NEVER GIVE UP ON ANYBODY. MIRACLES HAPPEN EVERY DAY

haft en jättejättejättemysig kväll med dom bästa! duschade & så runt 18 så kom raffe & evelina hit. vi åkte runt i stan och lite så, sen hämtade basse. drog hem och åt & sen träfffade jag anton & adam. var i adams garage, kollade på stjärnorna, gaaaah så müjsit! sen kom även raffe & basse dit. drog till donken & lite överallt. kom precis hem och har gosat ner mig i min onepiece som jag även bott i hela kvällen. ska prata med min bebis på msn lite & sen sova så goottt som baara den! :* ääär såå jäääävla glad & galen, love you! skönt att det är fredag imorgon & ser fram emot en superhelg. masssa pusssar! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback