'

mystorsdag

kom precis hem & har gosat ner mig under täcket, såå gatt! :D haft en mysig kväll med mina bästa. anton & adam hämtade mig runt halv sju & vi åkte och beställde pizza & kebabrulle. vidare till hemmakväll och hyrde två filmer. så hela kvällen har vi myst i soffan med keeebab & film, mys-torsdag :)) såg bara på en film & den va rooolig hehe. glad att jag har er, ni är för uuunderbara! :') ska försöka sova nu direkt vilket jag vet att jag inte kommer att lyckas med. önskar det fanns on/off knapp. imorgon är det sista dagen på praktiken, sen ska jag ha underbart mysig helg innan jag åker till turkiet! och snön.. det kan ni fan ha här hemma ;) nattipusss♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback