'

måndagmorgon

godmorgon på er! är skit trött verkligen, var vaken två timmar inatt och kunde inte sova pga att gubben ovanför oss kollade på tv, hoppade i golvet och skrek svordomar haha störande! vaknade iallafall vid 7 & duschade, sen körde mamma mig till skolan (lyx) ;). nu blir det först studiebesök till Burger King & få frukost, sedan lunch på Hestraviken. skön start på en jobbig vecka. 3 prov & 2 inlämningar, vem orkar det? :( nä nu ska vi åka så uppdatera lite senare, ha det bra! :*




Kommentarer
gissa vem? säger:

Hej Åsa:) vill så gärna att du svarar på mina komentar! Tycker din blogg är as cool och läser den hela tiden, du får min dag att lysa upp när jag mår dåligt och tanken på att bli din vän är enorm. Jag har en fråga för tycker Anton är skit snygg!(A) Hur blev det ni? vill så gärna veta för vill också ha en pojkvänn! Mvh Issa <3

2012-10-01 | 10:17:56
linda säger:

tjena! hur går det med anton? hört att ni är tsm :) roligt för dig :)

btw fin blogg!!

Svar: hej på dig "linda" ja.. skitbra!!!!!
ååsa carlsson

2012-10-01 | 15:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback