'

let everyone know that

helllloj! hinner aldrig blogga på dagarna nu för tiden haha fullt upp haha ;) idag var jag själv i kallköket men det gick bra.slutade vid 13 & tog spruta. det var de värsta & jag hatar det, höll på att börja gråta hahah inte roligt! inte tagit sen jag bröt mitt lillfinger för 6 år sen & fick ta 2 sprutor in i benet för att kunna dra tillbaka det. & efter det blev jag rädd så har undvikt alla men nu var jag tvungen & usch..värsta som finns! :( drog hem sen & anton kom. somnade lääänge & skönt, sen fixade mat & sen drog ut och tog med mig min voffe som var med mig hela kvällen. hämtade även upp raffe, sen träffade adam & var hos honom ett tag. kom hem för en stund sen och skulle bara skriva lite snabbt om dagen men det blev allllt för jävla långt xd. haft en mysig tisdag iallafall. morgondagen kommer bli minst lika mysig, pussss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback