'

You're my love

Kom hem för en stund sen från Anton. Har varit hos Anton hela kvällen, hjälpte honom sätta upp bordet, hyllor & fixa lite fint, sen åt. Var även på akuuten med Tommy & Adam en sväng. Kom hem för en stund sen & kröp ner i sängen. Inte sovit själv på jättelänge så känns verkligen heelt tomt nu :( Tur jag har min fina vovve som ligger här och är mysig! Bakat med mina småkillar, mamma & Anna hela eftermiddagen, mysigt. Blir att göra julgodis en dag också lite längre fram.  Ska försöka sova nu eftersom morgondagen ser rätt lång ut. Pusss! 
 
Soffan/säng fixad &allt såntdära
Myyys
Noooo :(
Hahah kunde inte låta bli när han tvingade mig att raka honom...djäävulen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback