'

I ♥ Träningsvärk

Hej på er, nu är jag hääär igen! Är trött som faan rent ut sagt. Inte sovtrött utan i musklerna & benen. Efter skolan kom Jossan till mig och vi sprang väärldens längsta runda typ, nää men känns så i benen. jag älskar verkligen träningsvärk, det är så himla skönt! haha :d Kom in vid halv åtta och körde rumpa, mage, ben -övningar & massa andra övningar också! Efter det följde jag henne hem en bit, inte så kul att cykla i allt mörker själv. Så kom Anton & plockade upp mig. Påväg ut till Joel blev vi fast i skogen så fick vänta på Klot & Fanny där ett bra dag, nya skogstrollen :) Kom hem runt 22 & frös jättemycket, det var himelriket att få kliva in i den varma duschen och stå där länge och bara tina upp, underbart! Har precis gosat ner mig i sängen & ska snart sova. Fixade bloggen lite innan också för tillfället, bara för att få lite förändring. Skulle egentligen ha en annan bakgrund men det kändes lite fel att redan börja med Julpynt eller va man säger haha. Blir arg imorgon om jag inte ha träningsvärk, sååå mke som jag gått idag & sprungit, duktig tjej! Oj, detta blev ett himla långt inlägg. Nu ska jag nana. Äntligen fredag imorgon, livet är braaaa gytt! Puss & Godnatttt. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback