'

tisdag

gokvällens på er! har precis krypit ner i sängen & så. varit med anton hela kvällen, mys! även med adam, joel & massa andra :) skolan idag gick snabbt, var i restaurangen. jag & saran va grymmast! ;) slutade runt halv fyra. duschade & så, sen hämtade anton mig. drog hem till honom ett tag & hade mys. sen upp till adam & joel och kopplade ljud hela kvällen, bajs på det :( tog över 2 timmar. åkte med adam & hyrde film åt han & anton, sen körde han hem mig. så hoppas ni ha en mysig filmkväll utan mig pluttisar! :( nu ska jag försöka sova, puss på er! ♥
 
VILL REDAN TILLBAKA TILL VÄRMEN!!
new love! 
 

Kommentarer
Fjantis :) säger:

Love u!<33

Svar: :* <33
ååsa carlsson

2012-11-07 | 00:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback