'

sleeeeeeeeep

halloj! haft en mysig kväll..som typ varje kväll haha :) gick till Anton runt 17 & träffade asmir & hans polare utanför så pratade lite & så. dom stack väl efter 30min eller nåt sånt. gick in och fixade lite mat, klyftpotatis och kött som vanligt haha love food :d! bara kollat på tv & haft mys hela kvällen. råkade även somna mitt i 112 på liv och död. ja så roligt var det haha :) nä men riktigt skönt att inte behöva vara vaken utan bara kunna blunda o man känner för det. mysigare än mysigast! kom hem för en liten stund sen och ska krypa ner snart. men före det ska jag ångra mig lite att jag inte stannade & sov hos pluttis inatt istället. men snart är det helg, så gött! snart stängs ögonen igen & har goe sovmorgon imon! sov så gott pussar. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback