'

Planer inför helgen

Fredag: Skolan på förmiddagen & bowling på idrotten. Slutar vid 13. Jobbet kör igång vid 16.30 med det första och största julbordet. Sover förhoppningsvis hos min ängel! ♥
 
Lördag: Ska ut till Åminne till min bror & Emma på förmiddagen och lämnar Xantho hos dom och även kolla på deras lille valp som dom var och hämtade för någon dag sen :) Åker runt 15 till Göteborg och ska till Liseberg på julmarknad, så himla mysigt! Kommer bli många fina kort där ifrån som ni ska få se sen! :) 
 
snodde bilden på emmas blogg. kika gärna in på den! http://eemma93.bloggplatsen.se/ :)
 
Söndag: Plugga endel & träffa min fining. Även planera inför fjällenresan om det blir någon. Så sover Ellen hos mig också :) Suuuper fin helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback