'

om blickar kunde döda

hej på er! inte hunnit skriva idag så passa på nu :) kom precis hem från Anton, vi kollade på breaking dawn part 1 med Adam, slutade med att Anton somnade & jag med tillslut haha. blir att se part 2 på fredag, love it! var i restaurangen hela dagen, gick superbra verkligen :) sålde bara av den varmrätten jag gjorde, gött mos! kom hem runt halv fyra och kom på jag glömt en bok i skolan så mamma fick köra tillbaka mig, orkade inte cykla haha. sen vid 16.30 hade jag utvecklingssamtal & det gick bra som vanligt, inget att oroa sig över :dd duktig chey! kom hem & duschade, sen hämtade Anton mig. läste lite i min äckelbok, sen lagade han god lasagne till mig, gölligt ;) ! haft en mysig kväll med mina bästa och är svintrött nu, så nu ska jag sova på nytt. hörs imorgon, nattipuss! <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback