'

måndag

hade riktigt kul i skolan idag! sista 30 minuterna hade vi ett litet prov, vi skulle göra majonnäs utan att skära den, gick super :) kom hem runt 15 & somnade direkt. vaknade runt 17 så var det kolsvart i hela huset..och jag som hatar mörker ! ska hoppa in i duschen, plugga lite & se om någon vill träffas. uppdaterar mer senare om jag har något att säga!
 
 
känner att det måste bli en förändring snart! vissa dagar är jag jätteduktig & orkar hur mke som helst. men en sånhär dag när det är mörkt osv vill jag bara ligga i sängen och sova. från oh med idag ska jag inte äta godis, skräpmat eller något sånt onyttigt! allt går bara man vill såå :) nu ska jag vara extremt duktig och ta på mig springskorna & jogga en runda i stan. borde göra det mycket oftare.. ska inte vara en latmask mera! jag lovar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback