'

dags för sängen, tidig lördagskväll!

hej på er. :* haft en jättemysig kväll med evelina & anton. anton hade med sig ett par nya högtalare hem till mig så nu kan jag dunka musik, precis vad jag behövde! :) kollade även på film med xantho haha min sötis! åkte och handlade lite innan sen när vi kom hem till mig så var evelina utanför med glasstårta och en godispåse. fixade den goooda maten & åt som små grisar, mätta så vi knappt kan röra på oss. mat är livet haha! kollat på tv och myst med godis och massa levande ljus. evelina åkte precis hem, jag och anton gick en runda med min vovve, såå skönt ute. ska nu få massage av världens bästa! (a) ;) sen sova. är så trött så ska bli skönt att sova tidigt & vara utvilad imorgon. sov så gott för det ska jaaaaag. pusssnatti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback