'

"jag ska kämpa för dig tills jag dör"

nu är jag hemma & precis krypit ner i sängen med tända ljus & en mysig filt. börjar vid 8 imorgon så borde sovit för längesen egentligen, är svintröttis och förresten till dig som kommenterat anonymt, rätt omoget faktiskt men rätt ägd också eftersom jag hade IP-adressen sparad haha in your face sucker! pinsamt läge du! ;) haft en mysig kväll iallafall med min fina pruttgubbe, du är bättre än bäst. vissa dagar är sämre än andra och vissa bättre, så är livet bara. längtar som fan till imorgon då det kommer bli en underbar kväll med mina fina vänner. biomys in my heart! !! ska försöka nana snart, men vill inte utan min andra halva. ge mig fredag nu, nattinatt. love you ! <3<3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback