'

i want friday :(

oooj va tiden springer iväg & jag har inte ens lagt mig i sängen än. hade föräldrarkväll idag i skolan, himla kul alltså :) började vid 2 & lagat mat ,sen kom gästerna vid 18.30. lägger upp lite bilder här under vad vi bjöd på, idag blev det 5-rätters meny. alla var jättenöjda & vi fick mke dricks, braa till klasskassan. förhoppningsvis åker vi utomlands med pengarna i 3:an :D slutade runt 22 & cyklade hemåt. träffade adam&anton på vägen hem också, så stannade & snackade lite. kom hem runt 23, sen nu duschat & så. himla äckel-näspiercing som cpa, ska nog trycka i läkpiercingen igen eller ta ut den.. tips? sen bytte navelpiercing också till en enkel discokula, såå fin :) fundera på att ta ut alltihop, men få se ! läängatar redan tills på fredag då biomys med mina bästa står på schemat. ska smsa lite nu tills jag somnar, helst skulle jag redan sovit eheh. sov gott ! nattinattt på er mina fina ♥
 
detta är en amuse/aptitretare. på toasten är det laxröra med äppel & dill och på de hemmagjorda knäckebrödet är det hjortröra med färskost. 
förrätt: rotsellerikräm med marinerade rotselleristrimlor & pilgrimsmussla i botten med krämig skagensoppa. mums !
varmrätt: fasanwallenbergare (fågel) med potatiskräm, gröna ärtor & rårörda lingon. 
hade även fruktbröd & 3 olika ostar med fikonmarmelad och honung som serverades här mellan. 
efterrätt/dessert: vaniljpannacotta serveras med hjortronkompott & karamellflarn. 
dom två sista bilderna är några muffins som delades ut som priser på lottdragningen. fanns även många fler alternativ som jag inte tog kort på. här ovanför är kladdkakemuffins med färskost topping. sedan jättegoda jordgubbsmuffins. tack för en riktigt fin kväll, kunde inte avslutas bättre heller, livet är braa! ♥
 
 
 

Kommentarer
sara säger:

vad är det som är fel på din piercing? :)

Svar: navlen är okej nu så inget krångel med den, men nästan växer igen så snabbt. sitter just nu och försöker töja ut hålet med läkstaven, bara det är den är typ 3 gånger tjockare än den vanliga så inte skönt direkt!
ååsa carlsson

2012-11-14 | 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback