'

Godmorgon Lördag

Godmorgon på er. Kom hem för en liten stund sen från min pluttanton :) Vaknde runt halv 11, sov länge för en gångs skull. Duschade & åt frukost sen körde han hem mig eftersom jag ska snart iväg till mina kusiner & julbaka lite. Mamma & Glenn håller på och tapetsera mammas sovrum, så det höll dom på med när ja kom hem sååfint:) När hennes rum är klart så ska vi börja med mitt, wiiiie :d Sitter och kolla lite på tapeter, blir nog en fondvägg med New York svartvit. Kostar nästan 3000 så få se lite :( Ska fixa mig lite nu & hoppas dom är klara snart så inte hela dagen springer bort. Ikväll åker förmodligen jag, Anton & Adam ut till Båten och ha filmkväll. Myspys! Höörs senare pusssar :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback