'

borta bra men hemma bäst

hej på er! hemresan gick mycket bättre än resan dit kan jag väl säga. med tanke på att vi fick sitta 8 timmar i Köpenhamn och bara vänta, fick iallafall ersättning för det, så gött! :d så resan blev inte så dyr trots allt. tog bussen till Antalya innan & flyget gick 13.40(svensk tid 12.40). allt gick jätte bra, somnade även en stund på planet :) så himla härligt att flyga, älskar det!! Joakim var i Göteborg och hämtade oss, snacka om kallt alltså. att komma från +30 till +3 så är det klart att det känns. stannade till på donken i Borås och åt lite påväg hem. efter att vi kommit hem så körde mamma mig direkt till Adam där ADam och Tommy va :) & Antons bil. skulle träffa Anton hemma hos honom bestämde vi. men jag ville överraska honom så kröp ner på golvet i baksätet och gömde mig, sen när han kom till Adam o skulle hämta bilen så låg jag där utan att han ens anade något..och så började vi köra iväg eftersom hans bil var hos Adam. så himla kul, dog lite. sen när vi stannade, satte jag mig upp & frågade vart vi skulle. aldrig sett någon så rädd och chockad men så glad, awie :') haha dog av skratt! haft en helt underbart mysig kväll alltså. sen nu är jag hemma hemma hemma igen & även träffat min lille vovve som blev så glad :* ska bli skönt att få sova i sin egna säng som jag inte gjort på en vecka. tråkigt att komma hem men himla bra början på Sverige-livet igen. inte haft så mysig kväll på länge. dags att nana :) mer bilder kommer imorgon. nattinatt, puss! <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback